DomovPodjetjeSistem vodenja kakovosti

Sistem vodenja kakovosti

Aerodrom Ljubljana stremi k doseganju visokih ravni kakovosti in s tem zagotavlja razvoj letališča v skladu z zahtevami prevoznikov, potnikov in ostalih poslovnih partnerjev ter domačo in evropsko zakonodajo.

V Aerodromu Ljubljana se z učinkovitim upravljanjem poslovnih procesov trudimo izpolnjevati zahteve naših potnikov, letalskih prevoznikov, poslovnih partnerjev, zaposlenih, lastnikov in družbenega okolja. Veliko pozornosti posvečamo rednemu spremljanju potreb in želja uporabnikov letališča ter si hkrati želimo presegati njihova pričakovanja. Na ta način stremimo k nenehnemu izboljševanju kakovosti naših storitev in ne nazadnje tudi k učinkovitejšemu poslovanju družbe. Zadovoljstvo uporabnikov letališča je eden izmed naših najpomembnejših ciljev.

V družbi preko integrirane politike sistemov upravljanja izkazujemo našo zavezanost k zagotavljanju najvišjih standardov kakovosti. Zaposleni pa s svojim ravnanjem pri opravljanju dela spoštujemo in po najboljših močeh prispevamo k njeni uresničitvi.