DomovMediji

Od doma v svet! Prijazno. Prijetno. Varno.

Aerodrom Ljubljana je z 20. aprilom postal Fraport Slovenija. Preimenovanje firme in sprememba njene podobe v skladu s smernicami Skupine Fraport predstavljata zadnji pomemben korak v več kot dveletnem procesu integracije v skupino. Z njim se izraža enakopravno članstvo v mednarodni skupini, v katero je združeno 32 podjetij (od tega 27 upravljavcev letališč) s celega sveta. Enotna strategija globalne blagovne znamke določa in izraža odnose med podjetji v skupini in krepi njeno moč in prepoznavnost v mednarodnem okolju. Ljubljana Airport pa je nova blagovna znamka s pripadajočo podobo za označevanje letališča oz. destinacije.

Novo ime in spremenjeno podobo smo na pot pospremili s komunikacijsko kampanjo, s katero z novostjo seznanjamo naše ključne deležnike (potnike in obiskovalce, poslovne partnerje, zaposlene in medije). Poleg novih logotipov in imena kampanja komunicira naše bistvo - to so potniki in zaposleni, ki so vez med preteklostjo in prihodnostjo. Sporočilo je zgrajeno na premisi, da je to glavno, domače letališče, od koder najraje potujemo v svet in kamor se najraje vračamo domov. Zajeto je v sloganu Od doma v svet!, ki nagovarja obiskovalce, potnike in uporabnike storitev na letališču; z njim ponazarjamo tudi našo novo vlogo v globalni Fraportovi družini. Osnovni slogan smo podprli s podpisom Prijazno. Prijetno. Varno., ki predstavlja naše ključne prednosti v očeh potnikov.

Promocijski video, ki je eden osrednjih elementov kampanje, si lahko ogledate spodaj. Glavno vlogo v njegovi zgodbi so odigrale naše sodelavke, sodelavci in njihovi bližnji.

 

Pokukate lahko tudi v zakulisje snemanja videa, ki se je v celoti odvilo na ljubljanskem letališču: